1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z Usług Elektronicznych Serwisu, a także tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie działalności Serwisu oraz zasady dokonywania zakupów Produktów za pośrednictwem Serwisu, jak również reklamacji Produktów i Usług Elektronicznych.
1.2. Administrator udostępnia niniejszy Regulamin w Serwisie. Użytkownicy mogą w dowolnym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać
i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych. 1.3. Podane w Serwisie informacje nie stanowią oferty Administratora w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
3.1. Administratorem i operatorem Serwisu jest spółka pod firmą PSŻ Poznań sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
Dane kontaktowe Administratora:
3.2. Użytkownik może kontaktować się z PSŻ Poznań, korzystając z danych kontaktowych wskazanych powyżej lub za pośrednictwem Formularza kontaktowego.
3.3. Użytkownik może kontaktować się z PSŻ Poznań za pośrednictwem adresu e-mail lub Formularza Kontaktowego bez ograniczeń czasowych. PSŻ Poznań dołoży należytych starań, by udzielić odpowiedzi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.
4.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu dostępnego pod adresem psz.poznan.pl, w tym zasady zawierania Umów nabycia Produktów oraz korzystania z Usług Elektronicznych świadczonych w ramach Serwisu.
4.2. Administrator świadczy na rzecz Użytkowników Usługi Elektroniczne za pośrednictwem Serwisu, umożliwiające m.in. wysłanie zapytań za pośrednictwem Formularza kontaktowego, dokonywanie zgłoszeń do Akademii Skorpiona oraz dokonywanie Zgłoszeń do programu partnerskiego.
4.3. Użytkownik powinien:
− ingerencję w korzystanie z Serwisu przez innych Użytkowników, w tym uniemożliwianie korzystania z nich,
− ingerencję w zawartość lub charakter techniczny Serwisu,
− rozsyłanie za pośrednictwem Serwisu, jak również umieszczanie w nim niezamówionej informacji handlowej (SPAM),
4.4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
4.6. Wszelkie treści opublikowanie w Serwisie, w tym m.in. znaki towarowe, zdjęcia oraz opisy, podlegają ochronie prawnej, a korzystanie z nich wymaga zgody Administratora wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4.7. Zamówienia w Sklepie mogą być składane przez pełnoletnie osoby fizyczne, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, a także przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
5.1. Administrator udostępnia w Serwisie szereg funkcjonalności informacyjnych, w tym m.in.:
umożliwiając ich wyszukiwanie i przeglądanie.
5.2. Korzystanie z funkcjonalności Serwisu, o których mowa w punkcie powyżej jest nieodpłatne.
6.1. Do korzystania z Serwisu niezbędne są:
7.1. Użytkownik będący osobą fizyczną może nabywać Produkty pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych. 7.2. Użytkownik niebędący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu. 7.3. Zawarcie Umowy nabycia Produktu, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, możliwe jest po spełnieniu następujących warunków:
7.4. W celu zawarcia Umowy nabycia Produktu należy dokonać wyboru Produktu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Użytkownikowi komunikaty oraz informacje dostępne w Sklepie.
7.5. Podane w Sklepie informacje o Produktach nie stanowią oferty Administratora w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
7.6. Zamówienia na Produkty można składać za pośrednictwem Sklepu 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz w święta będą realizowane nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym. Przesyłki do Użytkowników są wysyłane w dni powszednie do godziny 16:00.
7.7. Wybór zamawianych Produktów przez Użytkownika jest dokonywany poprzez ich dodanie do wirtualnego koszyka.
7.8. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrane Produkty, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi zapoznanie się z listą wybranych Produktów przed ich zakupem, przeliczenia wartości Produktów znajdujących się w wirtualnym koszyku oraz przeliczenia kosztów dostawy. Podczas wyboru Produktów, Użytkownik ma prawo dowolnie zarządzać zawartością wirtualnego koszyka poprzez usuwanie lub dodawanie kolejnych Produktów.
7.9. Po ostatecznym wyborze Produktów, Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie, poprzez przycisk „Przejdź do zamówienia”. Formularz składania zamówienia może być złożony z kilku formularzy składowych, służących do określenia:
7.10. W trakcie składania zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” – Użytkownik ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Produktu. W tym celu należy kierować się
wyświetlanymi Użytkownikowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi w Sklepie.
7.11. Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie w przycisk „Kupuję i płacę”. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik oświadcza, iż zapoznał się i zaakceptował Regulamin oraz zapoznał się z Polityką prywatności i plików cookie.
7.12. Zrealizowanie zamówienia przez Użytkownika (zatwierdzenie przyciskiem „Kupuję i płacę”) stanowi ofertę Użytkownika złożoną Administratorowi co do zawarcia Umowy nabycia Produktu, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
7.13. Po zrealizowaniu zamówienia, Użytkownik otrzymuje na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej wiadomość e-mail – potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną, co stanowi przyjęcie zamówienia do realizacji i jednocześnie potwierdzenie zawarcia Umowy nabycia Produktu z Użytkownikiem. Wiadomość ta zawiera ustalone przez Administratora i Użytkownika warunki zawartej Umowy nabycia Produktu,. W razie wykrycia błędu Użytkownik informuje o tym Administratora poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail.
7.14. Zawarcie Umowy nabycia Produktu następuje w chwili przyjęcia zamówienia Użytkownika przez Administratora.
7.15. Administrator świadczy na rzecz Użytkowników usługi sprzedaży na odległość.
7.16. Przedmiotem Umowy nabycia Produktu jest zobowiązanie Administratora do przeniesienia na Użytkownika własności Produktów i wydania ich oraz zobowiązanie Użytkownika do odebrania Produktów oraz zapłaty ceny nabycia Produktów.
7.17. Zawierając Umowę nabycia Produktów Administrator zobowiązuje się do dostarczenia Produktów bez wad.
8.1. Terminy dostawy Produktów liczone są od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji i wynosi od 2 do 7 dni roboczych, chyba, że w opisie Produktu wskazany zostanie inny termin. Wskazany termin może ulec przedłużeniu z przyczyn związanych z trudnościami w realizacji zamówienia, wynikającymi z przyczyn niezależnych od Administratora.
8.2. Dostawa Produktów realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
8.3. Produkty zostaną wysłane na adres, który Użytkownik podał składając zamówienie.
8.4. Dostawa Produktów realizowana jest metodą wybraną przez Użytkownika przy składaniu zamówienia.
8.5. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktów przechodzi na Konsumenta lub Przedsiębiorcę Indywidualnego z chwilą wydania Produktów.
8.6. Zaleca się, aby dostarczona przesyłka z Produktem została zbadana przez Użytkownika w obecności przewoźnika.
8.7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki rekomendowane jest zgłoszenie reklamacji bezpośrednio przewoźnikowi – najlepiej spisać z przewoźnikiem protokół stanu przesyłki lub skontaktować się z Administratorem. Przy dostawie Paczkomatem rekomenduje się, aby pokazać uszkodzenia pod kamerą Paczkomatu oraz aby umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce Paczkomatu, w której się znajdowała i zamknąć tą skrytkę zgodnie z komunikatem na ekranie Paczkomatu. Następnie należy zgłosić reklamację właścicielowi Paczkomatu, zgodnie z komunikatem na ekranie Paczkomatu lub Administratora. Przed złożeniem reklamacji w sposób opisany w zdaniu poprzedzającym należy zapoznać się z Regulaminem udostępnionym przez Właściciela Paczkomatu (np. Inpost) oraz zweryfikować czy nie wprowadza ona odmiennych zasad reklamacji przesyłek, a następnie zastosować się do nich.
8.8. Jeżeli Administrator nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że Produkt nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od zawarcia Umowy nabycia Produktu zawiadomi o tym Użytkownika i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.
9.1. Ceny podawane w Sklepie przy oferowanych Produktach są cenami brutto i zawierają wartość należnych podatków, chyba że zaznaczono inaczej i nie zawierają kosztów przesyłki. Ceny podawane są w złotych polskich.
9.2. Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Użytkownika składa się cena Produktu oraz koszt dostawy, o której Użytkownik jest informowany na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym również w chwili wyrażenia woli związania Umową Sprzedaży.
9.3. Użytkownik dokonuje zakupu Produktów według cen i wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Użytkownika.
9.4. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Zastrzeżenie to nie dotyczy skutecznie złożonych zamówień.
9.5. Administrator umożliwia następujące metody płatności: a. Tpay-em – szybkim przelewem elektronicznym.
9.7. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba, że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiąże się dla niego z innymi kosztami.
Sprzedaż Biletów odbywa się za pośrednictwem zewnętrznego serwisu ToBilet, na zasadach wynikających z przyjętych przez ToBilet Regulaminów. 11. [Kupony promocyjne]
11.1. Administrator może udostępniać Użytkownikom Kody Kuponów rabatowych, które uprawniają do uzyskania zniżki przy zakupie Produktów oferowanych w Sklepie.
11.2. Kody Kuponów mogą być przekazywane Użytkownikom w ramach działań promocyjnych, marketingowych, partnerskich lub indywidualnych ofert. 11.3. Każdy Kod Kuponu:
11.4. Aby skorzystać z Kodu Kuponu, Użytkownik powinien wprowadzić go w odpowiednim polu podczas składania zamówienia. W przypadku braku aktywacji Kodu przed finalizacją zamówienia, zniżka nie zostanie naliczona, a Użytkownikowi nie przysługuje roszczenie o jej późniejsze zastosowanie.
11.5. Kody Kuponów nie podlegają wymianie na gotówkę, inne środki płatnicze, ani nie mogą być wykorzystywane do zakupu kolejnych kodów, bonów lub kart podarunkowych, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
11.6. Kody Kuponów nie łączą się z innymi promocjami, rabatami ani Kodami Kuponów, chyba że wyraźnie wskazano inaczej w opisie promocji. 11.7. Administrator zastrzega sobie prawo do:
11.8. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące danego Kodu Kuponu (takie jak termin ważności, wartość zniżki, warunki użycia) określane są każdorazowo w Serwisie, w opisie promocji lub w materiałach promocyjnych.
12.2. Złożenie zapytania poprzez Formularz Kontaktowy jest nieodpłatne. 12.3. Złożenie zapytania polega na:
12.4. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail.
12.5. Składać zapytania za pośrednictwem Formularza Kontaktowego w imieniu i na rzecz Przedsiębiorcy, Konsumenta, Przedsiębiorcy Indywidualnego, oraz wszelkie oświadczeń woli i wiedzy w postaci elektronicznej może wyłącznie należycie do tego umocowana osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
12.6. Z momentem wysłania zapytania pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
13.1. Administrator udostępnia w Serwisie Formularz Zgłoszeń do Akademii Skorpiona, pozwalający na dokonywanie zapisów do Akademii Skorpiona.
13.2. Dokonanie zgłoszenia poprzez Formularz Zgłoszeń do Akademii Skorpiona jest nieodpłatne.
13.3. Dokonanie zgłoszenia polega na:
13.4. Podanie danych osobowych Użytkownika i jego dziecka jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne celem udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. 13.5. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail. 13.6. Użytkownik jest uprawniony jedynie do dokonywania zgłoszeń dotyczących dzieci, wobec których jest przedstawicielem ustawowym. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do dokonywania tego typu zgłoszeń. 13.7. Z momentem wysłania zapytania pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. 14. [przesyłanie zapytań za pośrednictwem Formularza Zgłoszeń Partnerów] 14.1. Administrator udostępnia w Serwisie Formularz Zgłoszeń Partnerów, pozwalający na przesyłanie zgłoszeń do dołączenia do grona partnerów biznesowych Administratora.
14.2. Złożenie zgłoszenia poprzez Formularz Zgłoszeń Partnerów jest nieodpłatne.
14.3. Złożenie zgłoszenia polega na:
14.4. Podanie danych osobowych Użytkownika jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne celem udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
14.5. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail.
14.6. Z momentem wysłania zapytania pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie.
15.1. Administrator udostępnia w Serwisie możliwość zapisania się Użytkowników na usługę E-Mail Newsletter, w ramach której przesyłane są informacje handlowe i marketingowe dotyczące Produktów i Usług Elektronicznych. 15.2. Korzystanie z usługi Newsletter jest nieodpłatne.
15.3. Zamówienie usługi Newsletter polega na:
15.4. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail.
15.5. Z momentem zamówienia usługi Newsletter pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieoznaczony z możliwością wycofania zgody na Newsletter w każdym czasie.
15.6. Wypisanie z listy subskrybentów Newslettera może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu linku dezaktywującego, znajdującego się w wiadomości Newsletter, a także przez wysłanie do Administratora wiadomości e-mail lub listownie na adresy wskazane w pkt 3 niniejszego Regulaminu.
16.1. Administrator ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Administratora, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
16.2. Produkt jest zgodny z Umową nabycia Produktu, jeżeli zgodne z Umową nabycia Produktu pozostają w szczególności jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność oraz:
Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu oraz publiczne zapewnienie złożone przez Administratora, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Administrator wykaże, że:
− nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
− przed zawarciem Umowy nabycia Produktu publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
− publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy nabycia Produktu,
16.3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu w zakresie, o którym mowa w punkcie powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy nabycia Produktu, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową nabycia Produktu określonych w punkcie powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
16.4. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową nabycia Produktu, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.
16.5. Administrator może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Administrator może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Administratora. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Administrator może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny nabycia Produktu albo odstąpieniu od Umowy nabycia
Produktu. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Administratora uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu, wartość Produktu zgodnego z Umową nabycia Produktu oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową nabycia Produktu.
16.6. Administrator dokonuje naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie od chwili, w której Administrator został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu.
16.7. Koszty napraw lub wymiany Produktu ponosi Administrator. 16.8. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny nabycia Produktu albo odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową nabycia Produktu, gdy:
16.9. Obniżona cena nabycia Produktu musi pozostawać w takiej proporcji do ceny nabycia Produktu wynikającej z Umowy nabycia Produktu, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową nabycia Produktu pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową nabycia Produktu. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny nabycia Produktu następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny nabycia Produktu.
16.10. Administrator może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, jeśli wykaże, że brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu jest nieistotny.
16.11. W razie odstąpienia od Umowy nabycia Produktu Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Administratorowi na jego koszt. Administrator zwraca uiszczone środki nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
16.12. Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją Umowy nabycia Produktu Konsument może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Administratora lub, jak również wiadomością e-mail, na adresy wskazane w pkt 3 powyżej.
16.13. Administrator ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona.
16.14. Postanowienia pkt 16.1. – 16.13. stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy Indywidualnego.
17.1. Administrator zapewnia dostawę Produktu pozbawionego wad. Administrator jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Produkt ma wadę (rękojmia).
17.2. Administrator odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
17.3. Jeżeli Produkt ma wadę, Przedsiębiorca może:
Administratora usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową nabycia Produktu w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Administratora. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia,
17.4. Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją Umowy nabycia Produktu, Przedsiębiorca może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Administratora lub, jak również wiadomością e-mail, na adresy wskazane w pkt 3 powyżej.
17.5. Administrator ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona.
18.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Administratora można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną na adresy Administratora wskazane w pkt 3 powyżej.
18.2. Reklamacja powinna zawierać:
18.3. Administrator rozpatruje złożoną reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona.
19.1. Konsument, który zawarł Umowę nabycia Produktu może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
19.2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy nabycia Produktu rozpoczyna się dla Umowy nabycia Produktu, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Produkt – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
19.3. Konsument może odstąpić od Umowy nabycia Produktu składając Administratorowi oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Administratora w Serwisie jako Załącznik [2] do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
19.4. W przypadku odstąpienia od Umowy nabycia Produktu jest ona uważana za niezawartą.
19.5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu zanim Administrator przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 19.6. Administrator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Administrator może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
19.7. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od Umowy nabycia Produktu wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Administratora, Administrator nie jest
zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
19.8. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Administratorowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy nabycia Produktu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Administratora przed upływem tego terminu.
19.9. W wypadku odstąpienia od Umowy nabycia Produktu Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
19.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
19.11. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
19.12. Prawo odstąpienia od Umowy nabycia Produktu nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów nabycia Produktu, w których Produktem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
19.13. Postanowienia pkt 19.1. – 19.12. powyżej stosuje się również do Przedsiębiorcy Indywidualnego.
20.2. Aby skutecznie odstąpić od Umowy o świadczenie usług elektronicznych należy wysłać do Administratora przed upływem wskazanego terminu oświadczenie o odstąpieniu pocztą lub na adres e-mail wskazany w pkt 3 powyżej. Użytkownik może skorzystać ze stanowiącego Załącznik [1] do niniejszego Regulaminu formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku wysłania oświadczenia
o odstąpieniu na adres e-mail, Administrator przesyła niezwłocznie
potwierdzenie otrzymania takiej informacji pocztą elektroniczną na podany przez Użytkownika adres e-mail.
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zamieszczonej w Serwisie Polityki Prywatności i plików cookie.
22.1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu.
22.2. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku jego zachowania niezgodnego z prawem i z postanowieniami Regulaminu.
23.2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.
23.3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
23.4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi:
https://www.uokik.gov.pl
https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow
https://www.rf.gov.pl
24.1. Regulamin wchodzi w życie 3 dni po publikacji jego w Serwisie. 24.2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z powodu zmiany przepisów prawa, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczonych usług przez Administratora.
24.3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację nowej treści w Serwisie. 24.4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów nabycia Produktu zawartych przed datą jego zmiany.
24.5. Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w Serwisie w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania nowego brzmienia. 24.6. Administrator wysyła drogą elektroniczną informację o zmianie Regulaminu.
25.1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego powszechnie obowiązującego. W sprawach dotyczących korzystania z usług Tpay lub BLIK w związku z korzystaniem ze Sklepu, zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu dokonywania płatności Tpay oraz Regulaminu Systemu Płatności Mobilnych BLIK.
25.2. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem niebędącym Konsumentem, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Administratora.
Załączniki:
[1] wzór formularza odstąpienia od Umowy o świadczenie usług elektronicznych,
[2] wzór formularza odstąpienia od Umowy nabycia Produktu.
Zapisz się do newslettera PSŻ oraz do naszego kanału nadawczego i bądź na czasie z wszystkimi informacjami o meczach… i nie tylko! 0 spamu – 100% konkretów!
PSŻ Poznań Sp. z o.o.
NIP 7812061277
Warmińska 1, 60-622 Poznań
Klub
Inne