Sklep PSŻ

REGULAMIN

SERWISU INTERNETOWEGO PSŻ POZNAŃ

  1. [postanowienia ogólne] 

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z Usług Elektronicznych Serwisu, a także tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie działalności Serwisu oraz zasady dokonywania zakupów Produktów za pośrednictwem Serwisu, jak również reklamacji Produktów i Usług Elektronicznych. 

1.2. Administrator udostępnia niniejszy Regulamin w Serwisie. Użytkownicy mogą w dowolnym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać 

i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych. 1.3. Podane w Serwisie informacje nie stanowią oferty Administratora w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego. 

  1. [definicje] 

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają: 

  1. Regulamin – niniejszym Regulamin Serwisu Internetowego PSŻ Poznań Sp. z o.o., 
  2. Serwis – serwis internetowy służący do świadczenia usług drogą elektroniczną dostępny pod adresem https://psz.poznan.pl, 
  3. Administrator, PSŻ Poznań – będąca administratorem i operatorem Serwisu spółka pod firmą „PSŻ Poznań” sp. z o.o., adres: ul. Wołczyńska 19, 60-003 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego za numerem KRS 0001072406, posługująca się NIP 7812061277, o kapitale zakładowym w wysokości 10 000,00 zł, 
  4. Użytkownik – Przedsiębiorca, Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny korzystający z usług Serwisu świadczonych przez Administratora drogą elektroniczną, 
  5. Przedsiębiorca – Użytkownik będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego,
  6. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej z Administratorem niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego), 
  7. Przedsiębiorca Indywidualny – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej z Administratorem związanej bezpośrednio z jego działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 
  8. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona przez Administratora na rzecz Użytkownika drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, 
  9. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną – umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem na zasadach określonych w Regulaminie; j. Partner – Przedsiębiorca, partner biznesowy PSŻ Poznań, 
  10. Sklep – zakładka w Serwisie, gdzie prezentowane są Produkty i poprzez którą można dokonać ich zakupu, 
  11. Bilet – bilet uprawniający do wstępu na wydarzenia organizowane przez Administratora, którego zakupu może dokonać Użytkownik za pośrednictwem platformy internetowej ToBilet, 
  12. Produkt – prezentowane w Sklepie towary (z wyłączeniem Biletów), które może nabywać Użytkownik na zasadach określonych w Regulaminie, w tym m.in. odzież i akcesoria oraz karnety, 
  13. Kod Kuponu – kody uprawniające do uzyskania zniżki przy zakupie Produktów, o. Umowa nabycia Produktu – umowa zawierana pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem, której przedmiotem jest sprzedaż Produktów, do której zawarcia dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia Użytkownika przez Administratora, 
  14. Paczkomat – automat paczkowy, 
  15. Formularz Kontaktowy – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający przesyłanie zapytań i wiadomości do Administratora,
  16. Formularz Zgłoszeń do Akademii Skorpiona – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający przesyłanie zgłoszeń celem zapisów do Akademii Skorpiona, 
  17. Formularz Zgłoszeń Partnerów – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający przesyłanie zgłoszeń celem nabycia statusu Partnera, 
  18. Tpay – operator płatności internetowych, czyli Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357. Kapitał zakładowy 5 494 980,00 złotych wpłacony w całości, świadczący usługę pośrednictwa w płatnościach online na rzecz Administratora, umożliwiający Użytkownikowi dokonanie płatności za pośrednictwem wybranych metod płatności elektronicznych; odrębny administrator danych osobowych, 
  19. BLIK – system płatności mobilnych umożliwiający Użytkownikowi dokonanie płatności za zamówienie za pomocą jednorazowego sześciocyfrowego kodu generowanego w aplikacji mobilnej banku uczestniczącego w systemie BLIK; operatorem systemu jest Polski Standard Płatności S.A., ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa, NIP: 5213664494, KRS: 0001141221. Kapitał zakładowy 151 263 000,00 złotych wpłacony w całości, odrębny administrator danych osobowych, 
  20. ToBilet – platforma sprzedaży biletów online prowadzona przez Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 10, 60-734 Poznań, NIP: 7770000488, KRS 0000202703. Kapitał zakładowy w wysokości 434 256 000,00 złotych, 
  21. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 
  22. Siła Wyższa – zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron stosunku prawnego, którego wystąpienia strona, która dotknięta została działaniem Siły Wyższej, nie mogła rozsądnie przewidzieć i którego wystąpieniu nie mogła zapobiec, a które uniemożliwia tej stronie trwale albo przejściowo wykonywanie jej praw lub obowiązków, w szczególności na gruncie danego stosunku prawnego, 
  23. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.), 
  24. [dane Administratora]

3.1. Administratorem i operatorem Serwisu jest spółka pod firmą PSŻ Poznań sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu

Dane kontaktowe Administratora: 

  • adres: ul. Warmińska 1, 60-622 Poznań, 
  • adres e-mail: biuro@pszpoznan.com.pl, 

3.2. Użytkownik może kontaktować się z PSŻ Poznań, korzystając z danych kontaktowych wskazanych powyżej lub za pośrednictwem Formularza kontaktowego. 

3.3. Użytkownik może kontaktować się z PSŻ Poznań za pośrednictwem adresu e-mail lub Formularza Kontaktowego bez ograniczeń czasowych. PSŻ Poznań dołoży należytych starań, by udzielić odpowiedzi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. 

  1. [informacje ogólne] 

4.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu dostępnego pod adresem psz.poznan.pl, w tym zasady zawierania Umów nabycia Produktów oraz korzystania z Usług Elektronicznych świadczonych w ramach Serwisu. 

4.2. Administrator świadczy na rzecz Użytkowników Usługi Elektroniczne za pośrednictwem Serwisu, umożliwiające m.in. wysłanie zapytań za pośrednictwem Formularza kontaktowego, dokonywanie zgłoszeń do Akademii Skorpiona oraz dokonywanie Zgłoszeń do programu partnerskiego. 

4.3. Użytkownik powinien: 

  1. korzystać z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, 
  2. powstrzymywać się od dostarczenia treści o charakterze bezprawnym, w tym treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, 
  3. powstrzymywać się od wszelkiej działalności, która mogłaby zakłócić ich prawidłowe funkcjonowanie, przez którą należy rozumieć w szczególności: 

− ingerencję w korzystanie z Serwisu przez innych Użytkowników, w tym uniemożliwianie korzystania z nich, 

− ingerencję w zawartość lub charakter techniczny Serwisu, 

− rozsyłanie za pośrednictwem Serwisu, jak również umieszczanie w nim niezamówionej informacji handlowej (SPAM),

  1. korzystać z Serwisu wyłącznie dla swojego użytku. 

4.4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za: 

  1. przerwy w prawidłowych funkcjonowaniu Serwisu oraz za nienależyte świadczenie Usług Elektronicznych, spowodowane Siłą Wyższą, w stosunku do Użytkowników niebędących Konsumentami, 
  2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz za nienależyte świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Użytkowników niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów za pomocą których Administrator świadczy usługi, 
  3. korzyści utracone przez Użytkownika niebędącego Konsumentem, d. zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Użytkownika. 4.5. W przypadku, gdy Serwis nie działa prawidłowo, pojawiają się błędy lub problemy techniczne, Użytkownik powinien zgłosić taką okoliczność Administratorowi. Administrator niezwłocznie podejmie próbę przywrócenia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. 

4.6. Wszelkie treści opublikowanie w Serwisie, w tym m.in. znaki towarowe, zdjęcia oraz opisy, podlegają ochronie prawnej, a korzystanie z nich wymaga zgody Administratora wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 

4.7. Zamówienia w Sklepie mogą być składane przez pełnoletnie osoby fizyczne, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, a także przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. 

  1. [Katalog Produktów oraz usługi i funkcjonalności Serwisu] 

5.1. Administrator udostępnia w Serwisie szereg funkcjonalności informacyjnych, w tym m.in.: 

  1. Katalog Produktów umożliwiający wyszukiwanie Produktów według preferowanych przez Użytkownika specyfikacji, 
  2. harmonogram meczów wraz z pełnym terminarzem sezonu, c. prezentacje zawodników, 
  3. tabelę ligową Metaklasa 2. Ekstraliga, 
  4. galerię multimedialną,
  5. aktualności związane z działalnością Administratora, 
  6. informacje o oficjalnych partnerach Administratora oraz ofertę pakietów sponsorskich. 

umożliwiając ich wyszukiwanie i przeglądanie. 

5.2. Korzystanie z funkcjonalności Serwisu, o których mowa w punkcie powyżej jest nieodpłatne. 

  1. [wymagania techniczne] 

6.1. Do korzystania z Serwisu niezbędne są: 

  1. urządzenie teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet i nowoczesną, bieżąco aktualizowaną przeglądarką internetową . b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) – o ile dotyczy 6.2. Korzystanie z dodatkowych aplikacji, rozszerzeń lub ustawień systemowych, które mogą wpływać na działanie przeglądarek wymienionych w pkt 5.1, może zakłócać funkcjonowanie Serwisu. Dotyczy to zarówno urządzeń z systemem Android (w wersji 8.0 i nowszych), jak i iOS (w wersji 12.0 i nowszych). Przykładowo, blokady reklam, oprogramowanie ograniczające działanie skryptów, niestandardowe ustawienia prywatności, a także modyfikacje systemowe, takie jak tzw. „root” w Androidzie czy „jailbreak” w iOS, mogą wpływać na poprawne działanie Serwisu. Zaleca się wyłączenie takich programów i ustawień na czas korzystania z Serwisu w przeglądarce, aby zapewnić ich pełną funkcjonalność. 
  2. [nabywanie Produktów] 

7.1. Użytkownik będący osobą fizyczną może nabywać Produkty pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych. 7.2. Użytkownik niebędący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu. 7.3. Zawarcie Umowy nabycia Produktu, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, możliwe jest po spełnieniu następujących warunków: 

  1. prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza internetowego, dostępnego na stronie internetowej Serwisu, po kliknięciu w przycisk Zamówienie, poprzez podanie wymaganych danych, 
  2. akceptacji Regulaminu oraz zapoznania się z Polityką prywatności i plików cookie.

7.4. W celu zawarcia Umowy nabycia Produktu należy dokonać wyboru Produktu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Użytkownikowi komunikaty oraz informacje dostępne w Sklepie. 

7.5. Podane w Sklepie informacje o Produktach nie stanowią oferty Administratora w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego. 

7.6. Zamówienia na Produkty można składać za pośrednictwem Sklepu 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz w święta będą realizowane nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym. Przesyłki do Użytkowników są wysyłane w dni powszednie do godziny 16:00. 

7.7. Wybór zamawianych Produktów przez Użytkownika jest dokonywany poprzez ich dodanie do wirtualnego koszyka. 

7.8. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik umieszcza w wirtualnym koszyku wybrane Produkty, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Użytkownikowi zapoznanie się z listą wybranych Produktów przed ich zakupem, przeliczenia wartości Produktów znajdujących się w wirtualnym koszyku oraz przeliczenia kosztów dostawy. Podczas wyboru Produktów, Użytkownik ma prawo dowolnie zarządzać zawartością wirtualnego koszyka poprzez usuwanie lub dodawanie kolejnych Produktów. 

7.9. Po ostatecznym wyborze Produktów, Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień w Sklepie, poprzez przycisk „Przejdź do zamówienia”. Formularz składania zamówienia może być złożony z kilku formularzy składowych, służących do określenia: 

  1. podmiotu dokonującego zamówienia, 
  2. adresu dostawy, 
  3. sposobu dostawy, 
  4. sposobu dokonania płatności za Produkty. 

7.10. W trakcie składania zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” – Użytkownik ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Produktu. W tym celu należy kierować się

wyświetlanymi Użytkownikowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi w Sklepie. 

7.11. Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie w przycisk „Kupuję i płacę”. Przed złożeniem zamówienia Użytkownik oświadcza, iż zapoznał się i zaakceptował Regulamin oraz zapoznał się z Polityką prywatności i plików cookie. 

7.12. Zrealizowanie zamówienia przez Użytkownika (zatwierdzenie przyciskiem „Kupuję i płacę”) stanowi ofertę Użytkownika złożoną Administratorowi co do zawarcia Umowy nabycia Produktu, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu. 

7.13. Po zrealizowaniu zamówienia, Użytkownik otrzymuje na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej wiadomość e-mail – potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną, co stanowi przyjęcie zamówienia do realizacji i jednocześnie potwierdzenie zawarcia Umowy nabycia Produktu z Użytkownikiem. Wiadomość ta zawiera ustalone przez Administratora i Użytkownika warunki zawartej Umowy nabycia Produktu,. W razie wykrycia błędu Użytkownik informuje o tym Administratora poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail. 

7.14. Zawarcie Umowy nabycia Produktu następuje w chwili przyjęcia zamówienia Użytkownika przez Administratora. 

7.15. Administrator świadczy na rzecz Użytkowników usługi sprzedaży na odległość. 

7.16. Przedmiotem Umowy nabycia Produktu jest zobowiązanie Administratora do przeniesienia na Użytkownika własności Produktów i wydania ich oraz zobowiązanie Użytkownika do odebrania Produktów oraz zapłaty ceny nabycia Produktów. 

7.17. Zawierając Umowę nabycia Produktów Administrator zobowiązuje się do dostarczenia Produktów bez wad. 

  1. [dostawa Produktów] 

8.1. Terminy dostawy Produktów liczone są od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji i wynosi od 2 do 7 dni roboczych, chyba, że w opisie Produktu wskazany zostanie inny termin. Wskazany termin może ulec przedłużeniu z przyczyn związanych z trudnościami w realizacji zamówienia, wynikającymi z przyczyn niezależnych od Administratora.

8.2. Dostawa Produktów realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 

8.3. Produkty zostaną wysłane na adres, który Użytkownik podał składając zamówienie. 

8.4. Dostawa Produktów realizowana jest metodą wybraną przez Użytkownika przy składaniu zamówienia. 

8.5. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktów przechodzi na Konsumenta lub Przedsiębiorcę Indywidualnego z chwilą wydania Produktów. 

8.6. Zaleca się, aby dostarczona przesyłka z Produktem została zbadana przez Użytkownika w obecności przewoźnika. 

8.7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki rekomendowane jest zgłoszenie reklamacji bezpośrednio przewoźnikowi – najlepiej spisać z przewoźnikiem protokół stanu przesyłki lub skontaktować się z Administratorem. Przy dostawie Paczkomatem rekomenduje się, aby pokazać uszkodzenia pod kamerą Paczkomatu oraz aby umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce Paczkomatu, w której się znajdowała i zamknąć tą skrytkę zgodnie z komunikatem na ekranie Paczkomatu. Następnie należy zgłosić reklamację właścicielowi Paczkomatu, zgodnie z komunikatem na ekranie Paczkomatu lub Administratora. Przed złożeniem reklamacji w sposób opisany w zdaniu poprzedzającym należy zapoznać się z Regulaminem udostępnionym przez Właściciela Paczkomatu (np. Inpost) oraz zweryfikować czy nie wprowadza ona odmiennych zasad reklamacji przesyłek, a następnie zastosować się do nich. 

8.8. Jeżeli Administrator nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że Produkt nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od zawarcia Umowy nabycia Produktu zawiadomi o tym Użytkownika i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona. 

  1. [zapłata ceny]

9.1. Ceny podawane w Sklepie przy oferowanych Produktach są cenami brutto i zawierają wartość należnych podatków, chyba że zaznaczono inaczej i nie zawierają kosztów przesyłki. Ceny podawane są w złotych polskich. 

9.2. Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Użytkownika składa się cena Produktu oraz koszt dostawy, o której Użytkownik jest informowany na stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym również w chwili wyrażenia woli związania Umową Sprzedaży. 

9.3. Użytkownik dokonuje zakupu Produktów według cen i wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Użytkownika. 

9.4. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Zastrzeżenie to nie dotyczy skutecznie złożonych zamówień. 

9.5. Administrator umożliwia następujące metody płatności: a. Tpay-em – szybkim przelewem elektronicznym. 

  1. BLIK-iem za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności, 9.6. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku: 
  2. odstąpienia od Umowy nabycia Produktu, 
  3. uznania przez Administratora roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz niniejszego Regulaminu. 

9.7. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba, że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiąże się dla niego z innymi kosztami. 

  1. [sprzedaż Biletów] 

Sprzedaż Biletów odbywa się za pośrednictwem zewnętrznego serwisu ToBilet, na zasadach wynikających z przyjętych przez ToBilet Regulaminów. 11. [Kupony promocyjne]

11.1. Administrator może udostępniać Użytkownikom Kody Kuponów rabatowych, które uprawniają do uzyskania zniżki przy zakupie Produktów oferowanych w Sklepie. 

11.2. Kody Kuponów mogą być przekazywane Użytkownikom w ramach działań promocyjnych, marketingowych, partnerskich lub indywidualnych ofert. 11.3. Każdy Kod Kuponu: 

  1. jest unikalny i przypisany do konkretnej promocji, 
  2. ma określony termin ważności, po którego upływie nie może zostać wykorzystany, 
  3. może być ograniczony do wybranych Produktów, kategorii Produktów lub minimalnej wartości zamówienia, 
  4. może być jednorazowego użytku lub wielokrotnego użytku – zgodnie z warunkami danej promocji. 

11.4. Aby skorzystać z Kodu Kuponu, Użytkownik powinien wprowadzić go w odpowiednim polu podczas składania zamówienia. W przypadku braku aktywacji Kodu przed finalizacją zamówienia, zniżka nie zostanie naliczona, a Użytkownikowi nie przysługuje roszczenie o jej późniejsze zastosowanie. 

11.5. Kody Kuponów nie podlegają wymianie na gotówkę, inne środki płatnicze, ani nie mogą być wykorzystywane do zakupu kolejnych kodów, bonów lub kart podarunkowych, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej. 

11.6. Kody Kuponów nie łączą się z innymi promocjami, rabatami ani Kodami Kuponów, chyba że wyraźnie wskazano inaczej w opisie promocji. 11.7. Administrator zastrzega sobie prawo do: 

  1. odmowy realizacji Kodu Kuponu w przypadku stwierdzenia próby nadużycia, 
  2. unieważnienia Kodów Kuponów, które zostały wydane błędnie lub zostały upublicznione bez zgody Administratora, 
  3. zmiany warunków korzystania z Kodów Kuponów lub zakończenia promocji w dowolnym momencie, z zachowaniem praw nabytych przez Użytkowników. 

11.8. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące danego Kodu Kuponu (takie jak termin ważności, wartość zniżki, warunki użycia) określane są każdorazowo w Serwisie, w opisie promocji lub w materiałach promocyjnych.

  1. [przesyłanie zapytań za pośrednictwem Formularza Kontaktowego] 12.1. Administrator udostępnia w Serwisie Formularz Kontaktowy, pozwalający na przesyłanie zapytań. 

12.2. Złożenie zapytania poprzez Formularz Kontaktowy jest nieodpłatne. 12.3. Złożenie zapytania polega na: 

  1. wypełnieniu pól informacyjnych w Formularzu Kontaktowym poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail umożliwiającego nawiązanie kontaktu oraz tematu i treści kierowanej do Administratora wiadomości, 
  2. kliknięciu w ikonę „Wyślij wiadomość”, 
  3. złożenie zapytania może być poprzedzone zaznaczeniem zgody na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o produktach i usługach, d. przed wysłaniem zapytania w zakładce Kontakt, Użytkownik zapoznaje się z warstwową klauzulą informacyjną oraz udostępnioną w Serwisie Polityką Prywatności https://psz.poznan.pl/polityka-prywatnosci e. Podanie danych osobowych Użytkownika jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne celem udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. 

12.4. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail. 

12.5. Składać zapytania za pośrednictwem Formularza Kontaktowego w imieniu i na rzecz Przedsiębiorcy, Konsumenta, Przedsiębiorcy Indywidualnego, oraz wszelkie oświadczeń woli i wiedzy w postaci elektronicznej może wyłącznie należycie do tego umocowana osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 

12.6. Z momentem wysłania zapytania pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. 

  1. [przesyłanie zapytań za pośrednictwem Formularza Zgłoszeń do Akademii Skorpiona] 

13.1. Administrator udostępnia w Serwisie Formularz Zgłoszeń do Akademii Skorpiona, pozwalający na dokonywanie zapisów do Akademii Skorpiona.

13.2. Dokonanie zgłoszenia poprzez Formularz Zgłoszeń do Akademii Skorpiona jest nieodpłatne. 

13.3. Dokonanie zgłoszenia polega na: 

  1. wypełnieniu pól informacyjnych w Formularzu Zgłoszeń do Akademii Skorpiona poprzez podanie imienia i nazwiska przedstawiciela ustawowego dziecka, adresu e-mail oraz numeru telefonu przedstawiciela ustawowego dziecka, umożliwiającego nawiązanie kontaktu oraz imienia i nazwiska dziecka umożliwiającego weryfikację przynależności dziecka do innego klubu żużlowego, 
  2. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dziecka przez przedstawiciela ustawowego w celu rekrutacji do Akademii Skorpiona, c. kliknięciu w ikonę „Wyślij wiadomość”, 
  3. przed wysłaniem zapytania w zakładce Akademia PSŻ, Użytkownik zapoznaje się z warstwową klauzulą informacyjną oraz udostępnioną w Serwisie Polityką Prywatności i plików cookie (https://psz.poznan.pl/polityka-prywatnosci

13.4. Podanie danych osobowych Użytkownika i jego dziecka jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne celem udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. 13.5. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail. 13.6. Użytkownik jest uprawniony jedynie do dokonywania zgłoszeń dotyczących dzieci, wobec których jest przedstawicielem ustawowym. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do dokonywania tego typu zgłoszeń. 13.7. Z momentem wysłania zapytania pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. 14. [przesyłanie zapytań za pośrednictwem Formularza Zgłoszeń Partnerów] 14.1. Administrator udostępnia w Serwisie Formularz Zgłoszeń Partnerów, pozwalający na przesyłanie zgłoszeń do dołączenia do grona partnerów biznesowych Administratora.

14.2. Złożenie zgłoszenia poprzez Formularz Zgłoszeń Partnerów jest nieodpłatne. 

14.3. Złożenie zgłoszenia polega na: 

  1. wypełnieniu pól informacyjnych w Formularzu Zgłoszeń Partnerów poprzez podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail umożliwiającego nawiązanie kontaktu oraz treści kierowanej do Administratora wiadomości, a także wybranie rodzaju pakietu sponsoringowego, 
  2. kliknięciu w ikonę „Wyślij wiadomość”, 
  3. złożenie zgłoszenia może być poprzedzone zaznaczeniem zgody na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o oferowanych produktach i usługach, 
  4. przed wysłaniem zgłoszenia w zakładce Partnerzy, Użytkownik zapoznaje się z warstwową klauzulą informacyjną oraz udostępnioną w Serwisie Polityką Prywatności (https://psz.poznan.pl/polityka-prywatnosci)

14.4. Podanie danych osobowych Użytkownika jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne celem udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. 

14.5. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail. 

14.6. Z momentem wysłania zapytania pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony, potrzebny do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. 

  1. [zamawianie usługi Newsletter] 

15.1. Administrator udostępnia w Serwisie możliwość zapisania się Użytkowników na usługę E-Mail Newsletter, w ramach której przesyłane są informacje handlowe i marketingowe dotyczące Produktów i Usług Elektronicznych. 15.2. Korzystanie z usługi Newsletter jest nieodpłatne. 

15.3. Zamówienie usługi Newsletter polega na: 

  1. podaniu adresu e-mail w formularzu udostępnionym w Serwisie, b. złożeniu oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji treści Regulaminu oraz zapoznaniu się z Polityką Prywatności i plików cookie,
  2. kliknięciu w ikonę „Zasubskrybuj”, 
  3. przed wysłaniem zapisu Użytkownik zapoznaje się z warstwową klauzulą informacyjną oraz udostępnioną w Serwisie Polityką Prywatności i plików cookie(https://psz.poznan.pl/polityka-prywatnosci ), 
  4. kliknięciu w link aktywacyjny wysłany na podany przy rejestracji przez Użytkownika adres e-mail. 

15.4. Użytkownikowi nie wolno korzystać z cudzych adresów e-mail. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za czynności dokonywane przez osoby nieuprawnione do korzystania z podanego adresu e-mail. 

15.5. Z momentem zamówienia usługi Newsletter pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na warunkach określonych w Regulaminie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieoznaczony z możliwością wycofania zgody na Newsletter w każdym czasie. 

15.6. Wypisanie z listy subskrybentów Newslettera może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu linku dezaktywującego, znajdującego się w wiadomości Newsletter, a także przez wysłanie do Administratora wiadomości e-mail lub listownie na adresy wskazane w pkt 3 niniejszego Regulaminu. 

  1. [odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu, Konsument, Przedsiębiorca Indywidualny] 

16.1. Administrator ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Administratora, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. 

16.2. Produkt jest zgodny z Umową nabycia Produktu, jeżeli zgodne z Umową nabycia Produktu pozostają w szczególności jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność oraz: 

  1. nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk, 
  2. występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których

Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu oraz publiczne zapewnienie złożone przez Administratora, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Administrator wykaże, że: 

− nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć, 

− przed zawarciem Umowy nabycia Produktu publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, 

− publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy nabycia Produktu, 

  1. jest dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać, 
  2. jest takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Administrator udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy nabycia Produktu i odpowiada opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. 

16.3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu w zakresie, o którym mowa w punkcie powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy nabycia Produktu, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową nabycia Produktu określonych w punkcie powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu. 

16.4. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową nabycia Produktu, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany. 

16.5. Administrator może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Administrator może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Administratora. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Administrator może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny nabycia Produktu albo odstąpieniu od Umowy nabycia

Produktu. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Administratora uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu, wartość Produktu zgodnego z Umową nabycia Produktu oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową nabycia Produktu. 

16.6. Administrator dokonuje naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie od chwili, w której Administrator został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu. 

16.7. Koszty napraw lub wymiany Produktu ponosi Administrator. 16.8. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny nabycia Produktu albo odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową nabycia Produktu, gdy: 

  1. Administrator odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową nabycia Produktu, 
  2. Administrator nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową nabycia Produktu, 
  3. brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, pomimo że Administrator próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową nabycia Produktu, 
  4. brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny nabycia Produktu albo odstąpienie od Umowy nabycia Produktu, 
  5. z oświadczenia Administratora lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową nabycia Produktu w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 

16.9. Obniżona cena nabycia Produktu musi pozostawać w takiej proporcji do ceny nabycia Produktu wynikającej z Umowy nabycia Produktu, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową nabycia Produktu pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową nabycia Produktu. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny nabycia Produktu następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny nabycia Produktu.

16.10. Administrator może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, jeśli wykaże, że brak zgodności Produktu z Umową nabycia Produktu jest nieistotny. 

16.11. W razie odstąpienia od Umowy nabycia Produktu Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Administratorowi na jego koszt. Administrator zwraca uiszczone środki nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. 

16.12. Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją Umowy nabycia Produktu Konsument może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Administratora lub, jak również wiadomością e-mail, na adresy wskazane w pkt 3 powyżej. 

16.13. Administrator ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona. 

16.14. Postanowienia pkt 16.1. – 16.13. stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy Indywidualnego. 

  1. [reklamacje Produktu, Przedsiębiorca] 

17.1. Administrator zapewnia dostawę Produktu pozbawionego wad. Administrator jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Produkt ma wadę (rękojmia). 

17.2. Administrator odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. 

17.3. Jeżeli Produkt ma wadę, Przedsiębiorca może: 

  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny nabycia Produktu albo odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, chyba że Administrator niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Administratora albo Administrator nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez

Administratora usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową nabycia Produktu w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Administratora. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia, 

  1. żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Administrator jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Administrator może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową nabycia Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową nabycia Produktu wymagałoby nadmiernych kosztów. Administrator może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę nabycia Produktu. 

17.4. Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją Umowy nabycia Produktu, Przedsiębiorca może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Administratora lub, jak również wiadomością e-mail, na adresy wskazane w pkt 3 powyżej. 

17.5. Administrator ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona. 

  1. [reklamacje Usług Elektronicznych] 

18.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Administratora można składać pisemnie lub pocztą elektroniczną na adresy Administratora wskazane w pkt 3 powyżej. 

18.2. Reklamacja powinna zawierać:

  1. opis przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj, okoliczności i wskazanie daty wystąpienia nieprawidłowości; 
  2. dane kontaktowe składającego reklamację. 

18.3. Administrator rozpatruje złożoną reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana za pośrednictwem takiego samego środka komunikacji, jakim została złożona. 

  1. [prawo odstąpienia od Umowy nabycia Produktu] 

19.1. Konsument, który zawarł Umowę nabycia Produktu może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

19.2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy nabycia Produktu rozpoczyna się dla Umowy nabycia Produktu, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Produkt – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 

19.3. Konsument może odstąpić od Umowy nabycia Produktu składając Administratorowi oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Administratora w Serwisie jako Załącznik [2] do Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

19.4. W przypadku odstąpienia od Umowy nabycia Produktu jest ona uważana za niezawartą. 

19.5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu zanim Administrator przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 19.6. Administrator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy nabycia Produktu, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Administrator może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

19.7. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od Umowy nabycia Produktu wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Administratora, Administrator nie jest

zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

19.8. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Administratorowi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy nabycia Produktu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Administratora przed upływem tego terminu. 

19.9. W wypadku odstąpienia od Umowy nabycia Produktu Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 

19.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 

19.11. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

19.12. Prawo odstąpienia od Umowy nabycia Produktu nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów nabycia Produktu, w których Produktem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

19.13. Postanowienia pkt 19.1. – 19.12. powyżej stosuje się również do Przedsiębiorcy Indywidualnego. 

  1. [prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych] 20.1. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym może odstąpić od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

20.2. Aby skutecznie odstąpić od Umowy o świadczenie usług elektronicznych należy wysłać do Administratora przed upływem wskazanego terminu oświadczenie o odstąpieniu pocztą lub na adres e-mail wskazany w pkt 3 powyżej. Użytkownik może skorzystać ze stanowiącego Załącznik [1] do niniejszego Regulaminu formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku wysłania oświadczenia 

o odstąpieniu na adres e-mail, Administrator przesyła niezwłocznie

potwierdzenie otrzymania takiej informacji pocztą elektroniczną na podany przez Użytkownika adres e-mail. 

  1. [ochrona danych osobowych] 

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz zamieszczonej w Serwisie Polityki Prywatności i plików cookie. 

  1. [prawa i obowiązki Użytkownika] 

22.1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującym prawem oraz postanowieniami Regulaminu. 

22.2. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku jego zachowania niezgodnego z prawem i z postanowieniami Regulaminu. 

  1. [pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń] 23.1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. 

23.2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. 

23.3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

23.4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: 

https://www.uokik.gov.pl 

https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow 

https://www.rf.gov.pl 

  1. [obowiązywanie i zmiana Regulaminu]

24.1. Regulamin wchodzi w życie 3 dni po publikacji jego w Serwisie. 24.2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z powodu zmiany przepisów prawa, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczonych usług przez Administratora. 

24.3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację nowej treści w Serwisie. 24.4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów nabycia Produktu zawartych przed datą jego zmiany. 

24.5. Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w Serwisie w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania nowego brzmienia. 24.6. Administrator wysyła drogą elektroniczną informację o zmianie Regulaminu. 

  1. [postanowienia końcowe] 

25.1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego powszechnie obowiązującego. W sprawach dotyczących korzystania z usług Tpay lub BLIK w związku z korzystaniem ze Sklepu, zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu dokonywania płatności Tpay oraz Regulaminu Systemu Płatności Mobilnych BLIK. 

25.2. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem niebędącym Konsumentem, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Administratora. 

Załączniki: 

[1] wzór formularza odstąpienia od Umowy o świadczenie usług elektronicznych,

[2] wzór formularza odstąpienia od Umowy nabycia Produktu. 

Dołącz do listy oczekujących Poinformujemy Cię, gdy produkt będzie ponownie dostępny. Prosimy, podaj poniżej swój poprawny adres e-mail.